馃弫 Primer test a Castellol铆
- Sep 30, 2025
- 1 min de lectura
Actualitzat: Jan 21
Aquest cap de setmana, l鈥橢3Team ha fet un pas gegant. Despr茅s de gaireb茅 un any de feina incansable, hem pogut posar per primer cop la nostra moto sobre l鈥檃sfalt al Parcmotor Castellol铆.
Ha estat molt m茅s que un simple test. Ha sigut la materialitzaci贸 de mesos de disseny, simulacions, fabricaci贸, proves i moltes hores invertides per un equip jove, multidisciplinari i apassionat pel m贸n del motor i l鈥檈nginyeria.
馃敡 Des de l鈥檌nici del projecte hem afrontat reptes t猫cnics complexos: dissenyar i construir una moto des de zero, optimitzar el rendiment de cada component, aprendre a treballar com un equip sota pressi贸 i mantenir sempre la mirada posada en l鈥檕bjectiu final.
馃挰 Les primeres sensacions han estat molt positives. Sabem que encara hi ha molta feina per fer, per貌 tamb茅 sabem que anem pel bon cam铆.
Aquest primer test ens omple d鈥檕rgull i ens dona l鈥檈nergia per continuar treballant, millorant i creixent com a equip.
馃檶 Gr脿cies a totes les persones que han fet possible aquest moment: companys d鈥檈quip, professors, col路laboradors, patrocinadors i a tothom que ens ha donat suport durant aquest any de preparaci贸.
馃摳 Us compartim algunes imatges d鈥檃quest dia tan especial per a nosaltres.
.png)














Comentaris